sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Kuusiston kisoissa auttelua 14.4

Tänää siis oli Kuusistossa seurakoulukisat . Olin niis töissä , vein pöytäkirjoi . Menin Kuusistoo  klo 09.30 ku kisat alkoi 10. Siäl oli tosi kylmä ja tosi tosi taitavii hevosii ja ratsastavii . Vitsi mun olis tehy mieli mennä Nepol niihi . Sit ku olin oman osuuteni tehy ni meni Fannyn kans antaa päiväheinät ja ottaa pari heppaaa sisäl . Kun kisat oli ohi niin kottiin huominen esterata . me oltii tilattu sinne uusii puomei se olu tosi kirkkait . Sit ku oltii saatu rata kottuu ni mentii porukan maastoo , siin oli Minä & Nessi , Fanny & Uljas , Mirva & Sälli , Emmi & Muska ja Jesu & Aatami . Mentii vaan kayntii ku huome oli omnel heposel kisat.Sit otin Nessin  pois ja vein käytäväl ku jesu letitti sen . Tulin tallilt joskus 10 jälkee . Sit Mentii Jesun kans Kaarina Hesel hakee ruokaa. Mentii mun hoito koiran kans siin samal lenkil. Syötii ja lähettii nukkuu .

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti