sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Hannulantallin kisat 12.5

Heräsin klo 8.30. Mun kaveri Nora oli meil yöt ku se tuli mun mukaa sinne kisoihi. Lähetti kotoot klo 9.20 mentii kesämäen kautta keiramol ku otettii Åsa mukaa ku seki tuli mukaa. Oltii tallil joskus 20 vail 10 . Mentii heti hakee Nepo isootallii pesarilku  . Åsa ja Jossu oli tehy Nepol eile sykeröt mut suurin osa niist oli auennu joten me tultii semmosee tuoksee et me avattii ne . Lähettii kävelee klo 10 kohti Hannulaa ku Juulia meni Nepon kans puomiluoka . Se meni tosi hyvin Juulia sai ruusukkeen ja mää sain myös stemppari ruusukkee ku olin kuulemma auttanu juuliaa nii hyvi :). Mää menin ite Nepol 55 cm ,meni tosi tosi hyvi . Tulii siisti hyvä rata + tuli hyvii kaikkoi . Ratsastin aikaa ku kaikki puhtaat sai ruusukkee. Mun teki Mieli mennä se 75 cm kans mut en saanu jennii kii ni päätin et en mee . Mut ku oltii päästy jo asvaltil ni jenni soitti , sit kerroin mite oli menny ja et oisin halunnu mennä sen 75 cm ni Jenni sanos et oisit menny ja et ei sun mult mitää lupaa tartte siihe pyytää. Paluu matkal mentii käymää valintatalos nepon kans , tai no Nora piti siit kii sil ailkaa ku mää ja Åsa käytii. Ku päästii tallil ni vietii Nepo heti pesaril . Otettii varusteet pois ja Åsa huuhteli jalat . Sit vein Nepon ulos ja se sai päiväheinät sinne . Sit tein Nepon, mb ja Linukse karsinat , kaikki ooli tosi puhtai. Kuvasin sit Eerikan tunni ku se pyys . Sit mentii Åsan ja Jossu kans nestee Hesel . Sit kyytsösi jossu meil ku olin sen kans viel illal .

Ps: jos haluutte kattoo sen mun ja Nepo rada ni menkää youtubee ja kirjottakaa sinne hakuu pekkaponski ni siel tulee se video jonka Åsa on tehy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti