sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Kärryponiko?? lentämisiä:))

 Menin tallil joskus 6 aikaa , ku oltii kattoo mul päättärimekkoo mut ei löytyny myllyst. Kaisa tuli mun kans tänää tallil . Tänää mun oli tarkotus ajaa Nepolla . Menin heti tekee hoitsujen karsinat , kaikki oli aika puhait. Menin  Jossu ja Kaisa kans kysy Sirpalt et saaks lainata niit Snoobyn vanhoi kärryi ja sain .Sit menin hakee ja siin samal vaihdoin pari sanaa Empun kans. Vein kärryt siihe ponitalli etee , ja hain valjaat. Tinja autto mua pistää ne Nepon päälle . Ajoin nepon siihe kentäl ja pyöräytin siin pari kierosta , sit otin Tinjan kyytii ja vein sen kotii . Mentiii Nepon kans käymää valkkaris. Ku oltii menos sisäl houmasin et mul ei oo rahoi mukaa , sit lähettii Jossu kans hakee niit tallilt pöyräl . Vera jäi Nepon kans ulos. Lahettii kohti tallii kaisa oli mun kyydis . Nepo halus nopeesti kotii ni siin oli vähä pidättelemist. Ajettii takas kentäl ja otettii kärryt ja valjaat pois ja menin selkää ilma satulaa , Kaisa haki mul ohjat . Otin siin vähä laukkaa , Lensinki kerra ku Nepo veti jäätävä puki ja mää lensin kaulal , olin vaa sillee et en lennä en lennä mut sit Nepo veti pää alas ja mää liuin liukumäkee alas . Laskeudun jaloillee  mut sit mun toine jalka jäi Nepon kaula pääl ja se nosti sen ylös ja en oo mitää maailma venyvinpää luokkaa, ni lensin polvillee siihe poni etee. Kuvia laitan myöhemmi

2 kommenttia: