perjantai 11. toukokuuta 2012

Ke-pe

Moikka! Kirjotan nyt kolmesta tallipäivästä.
Keskiviikko: Menin tallil pyöräl joskus 4 aikoihi. Mulla oli tänää Nepon hoito. Menin heti tekee sen karsinan oli aika puhas ku Emppu oli teht sen eile . Sit hain ämpärin ja seinen ja pesin kupit. Sit roosa tuli tallil ku sil oli viimine vuokrapäivä , mut en tienny et oli ni olin sit jo tehy sen karsinan . Sit ku Roosa oli ratsastanu hain Nepon ulos ja harjasinsitä ainaki puol tuntii ku siit lähti niin päljo karvaa . Sit ku menin jalkoihi ni huomasin et sil oli nestet jalois ja ne oli aika kuumat . Sit tietty menin ihan paniikkii et jos sil on siäl jotai vakavaa . Pistin sen jalkoihi varmaa litra arnikaa . Sit vein sen karsinaa ja lähin pyöräilee kotii.
Torstai: Olin tallil 5 aikaa . Menin heti tekee Darwinin karsinan , siält lähti 2 kotsuu pois ja vein sinne 2 lisää levitin+ lakaisin. Sit menin tekee Nepon karsisn oli aika tosi puhas ku olin tehy sen eile . Sit menin harjaa sitä ulos. Siit lähti iha sika paljo karvaa. sit mentii pellol syömää vähä ruohoo. Sit ku piti lähtee ni Nepo ei ois halunnu ni sit se jyräs mut sinne ja astu mun jälan pääl ja siit lähti pikku pala nahkaa pois . Sit poni karsinaa ja kotii virttää pikkuvelje 5.v synttärei.
Perjantai: Menin talli jo 3 aikaa . Menin heti tekee Dianan, Darwinin ja Liinuksen . Mul ois ollu viel amira ja mango mut Viivi teki ne + et mul ois ollu viel puh, nepo ja heppu mut Emppu teki ne , KIITOS PALJON EMPPU JA VIIVI !!!!!!!!!<3. sit menin ratsastaa nepol ku se oli tunnil . Åsa piti mulle semmose kevyeen tunni ku huome on kisat . Neponen oli tosi laiska mut muuten iha okei . Sit heti menin talii ni otin sen pois ja Åsa ja Jossu  rupes pistää sitä kuntoo ku mun piti mennä kotii , JA KIITOS TOSI PALJO ÅSAAAAA JA JOSSUUUUUU !!!!!!!!!!!!<3

1 kommentti: